Ми постійно оптимізуємо нашу роботу, щоб купівля автомобіля зі США була ще простішою, швидшою та надійнішою. Всі процеси з підбору, доставки, розмитнення та ремонту автомобіля ми беремо на себе.
Для нас важливо, щоб кожен клієнт компанії був задоволений не лише нашою роботою, а й автомобілем, який ми йому підібрали. Наша мета - підібрати машину, що відповідає всім запитам клієнта, на якій він буде їздити з комфортом, драйвом, не переживаючи про скручений пробіг, як на вторинному ринку. І ми дуже раді, що нам це вдається. Історії деяких наших клієнтів можна переглянути у відгуках.
AUDI A4 PREMIUM S-LINE 2016
Ціна в США: 3 700 $
Характеристики:
Copart
2.0
Комплектація:
Комфорт
Бортовий комп’ютер
Датчик світла
Клімат контроль
Шкіряний салон
Електрорегулювання сидінь
Підігрів сидінь
Система старт-стоп
Безключовий доступ
Електропривод багажника
Мультимедія
Навігація
Сабвуфер
USB
Bluetooth
Apple CarPlay/Android Auto
Екран сенсорного керування
Безпека
Подушки безпеки
Сигналізація
Центральний замок
Сервокермо
Антипробуксовочна система
Системи контролю сліпих зон
Адаптивний круїз-контроль
Опис:
Audi A4 B9 — п’яте покоління седана та універсала D-класу, продажі якого розпочалися в Німеччині осінню 2015 року одразу після прем’єри автомобіля на Франкфуртському автосалоні у вересні того ж року. На момент виходу на ринок модель пропонувалася з трьома бензиновими та чотирма дизельними двигунами. Перші представлені надувним агрегатом 1,4 л потужністю 150 к.с. , а також двома 2,0-літровими двигунами віддача яких складає 190 та 259 к. с. Дизельні представлені двома 2,0-літровими чотирьох циліндровими двигунами потужністю 150 та 190 к. с., а також пари 6-циліндрових моторів об’ємом у 3,0 л потужністю 218 та 272 к. с. До того ж у новому поколінні додалась версія g-tron, що працює на синтетичному метані. Вона оснащена 2,0-літровим 170-сильним турбодвигуном. 2,0 TFSI об’ємом 1984 см³ доступний для седана і універсала Audi A4. Його технічним удосконаленням є випускний колектор інтегрований в голівці блоку циліндрів, роторний клапан для теплового управління, система клапанів Audi AVS для випускних клапанів, електричний перепускний турбокомпресор та подвійне уприскування палива. При частковому навантаженні, непрямі вприскування у впускний колектор доповнює пряме впорскування FSI. Потужність високоякісного 2,0 TFSI складає 185 кВт (252 к. с.), а крутний момент 370 Н·м з 1600 до 4500 об/хв. Седан А4 з приводом Quattro і 7-ступеневою S-tronic розганяється від 0 до 100 за 5,8 с, а максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год. Універсал розганяється від 0 до 100 за 6,0 с. Седан із приводом на передні колеса і S-Tronic споживає 5,7 л палива на 100 км за їздовим циклом NEDC і виділяє 129 грамів СО2 на кілометр. Друга версія 2,0 TFSI ultra забезпечує потужність 140 кВт (190 к. с.) і крутний момент 320 Н·м з 1450 до 4200 об/хв. Розгін від 0 до 100 становить 7,3 с, а максимальна швидкість — 240 км/год для седана; універсал розганяється від 0 до 100 за 7,5 с, а максимальна швидкість 238 км/год (з S-Tronic). За їздовим циклом NEDC витрата палива на рівні 4,8 л на 100 кілометрів для седана і 5,0 л для універсалу, що еквівалентно 109 і 114 грамів CO2 на кілометр відповідно. У зв’язку з укороченням фази стиснення, ступінь стиснення двигунів був збільшений з 9,6 : 1 до 11,7 : 1. Тиск уприскування був збільшений до 250 бар. А тепер декілька слів про місткість салону. Відразу попереджаємо, просторість не є визначальною рисою Audi A4. Всі гачки та відділення для зберігання речей невеликого розміру. Багажник — добре укомплектований і з легкістю зможе вмістити три великі валізи та одну дорожню сумку. Але лише авто більш модернізованої комплектацієї мають розкладні задні сидіння, саме тому в автомобілі, який ми тестували, почуваєш себе не зовсім комфортно. Об’єм багажника седана складає 340 літрів
