Ми постійно оптимізуємо нашу роботу, щоб купівля автомобіля зі США була ще простішою, швидшою та надійнішою. Всі процеси з підбору, доставки, розмитнення та ремонту автомобіля ми беремо на себе.
Для нас важливо, щоб кожен клієнт компанії був задоволений не лише нашою роботою, а й автомобілем, який ми йому підібрали. Наша мета - підібрати машину, що відповідає всім запитам клієнта, на якій він буде їздити з комфортом, драйвом, не переживаючи про скручений пробіг, як на вторинному ринку. І ми дуже раді, що нам це вдається. Історії деяких наших клієнтів можна переглянути у відгуках.
AUDI Q5 PREMIUM PLUS 2016
Ціна в США: 5 800 $
Характеристики:
Copart
2.0
Комплектація:
Комфорт
Бортовий комп’ютер
Датчик світла
Клімат контроль
Шкіряний салон
Електрорегулювання сидінь
Підігрів сидінь
Система старт-стоп
Безключовий доступ
Електропривод багажника
Мультимедія
Навігація
Сабвуфер
USB
Bluetooth
Apple CarPlay/Android Auto
Екран сенсорного керування
Безпека
Подушки безпеки
Сигналізація
Центральний замок
Сервокермо
Антипробуксовочна система
Системи контролю сліпих зон
Адаптивний круїз-контроль
Опис:
Audi Q5 з’явився на ринку восени 2008 року. Спочатку лінійка двигунів включала одну бензинову і дві дизельні моделі. Бензиновий двигун 2,0 л з безпосереднім вприскуванням палива та турбонаддувом розвиває потужність 211 л. с. та крутний момент 350 Н·м. У сегменті дизельних двигунів пропонуються 2-літровий TDI потужністю 170 л. с., що розвиває крутний момент 350 Нм, і 3-літрова шестициліндрова модель потужністю 240 л. с., що видає крутний момент 500 Нм. У липні 2009 року лінійка двигунів доповнилася двома новими моделями – 2.0 TDI 143 л. с. та 2.0 TFSI 180 л.с В Audi Q5 встановлюється нова розробка інженерів Audi – 7-ступінчаста роботизована коробка передач S tronic, призначена для передачі моменту, що крутить, до 500 Н·м. Постійний повний привід quattro (диференціал Torsen) передає момент, що крутить, на всі чотири колеса у співвідношенні 40:60 (передня вісь/задня вісь). Audi Q5 — один з найбільш маневрених серед усіх існуючих позашляховиків, який не боїться крутих поворотів. Рульове управління чітке, чутливе та з хорошим посиленням. На поворотах ви можете відчути легкий нахил кузова. Система постійного повного приводу працює ненав’язливо. На межі своїх можливостей, Q5 поводиться практично як спортивний седан: він рухається рівно та стійко, з дуже хорошим зчепленням передніх і задніх коліс та природним регулюванням рухів на повороті, за допомогою заднього моста. Автомобіль продемонстрував високі швидкісні показники при виконанні наших маневрів ухилення від зіткнень, а електронна система безпеки наполегливо активувалася, щоб утримувати рух Q5 за курсом.
